Společnost Remoska® je tradiční česká značka, která na trhu působí již 65 let. Většina zákazníků ji velmi dobře zná jako výrobce pečících mís tzv. "Remosek". Ty díky kvalitě zpracování i své funkčnosti v mnohých domácnostech stále fungují a pečou i po mnoha desetiletích od své výroby. Zákazníci dnes vnímají značku jako silný lovebrand a synonymum poctivého českého výrobku, který přetrvává po generace. To je zkrátka pověst, kterou si společnost musí poctivě vydobýt a nevznikne přes noc.
Společnost však nezůstává jen u pečicích mís. Celý brand se jí v posledních letech povedlo přivést do 21. století a mění i jeho vnímání na trhu. Ze synonyma jednoho produktu se Remosce daří budovat značku kuchyňského vybavení. Portfolio rozšířili o kvalitní kuchyňské nádobí, elektrospotřebiče i designový multicooker a příslušenství.
V tradici kvalitní české značky se rozhodli pokračovat i nadále a ve společnosti chtějí i v budoucnu držet kompletní výrobu svých produktů v České republice. Proto také Remoska buduje nový automatizovaný a plně digitalizovaný výrobní závod, který bude v tomto oboru nejmodernějším závodem ve střední Evropě.
Výstavbou výrobního závodu v Kopřivnici se společnosti otevřou dveře mnoha nových příležitostí. V rámci firmy již nyní vznikají základy nové divize, která se zabývá rozjezdem OEM produkce pro značky nejen z České republiky, ale především z dalších evropských států.
S využitím těchto nových technologií se Remoska stane jedním z předních evropských výrobců nádobí. Vysoká míra automatizace přinese schopnost nabízet produkty za konkurenceschopné ceny.
Díky příkonu mezi 400 až 610 W pečicí mísy Remoska vždy byly a stále jsou považovány za jedny z nejúspornějších spotřebičů na trhu. Snahou společnosti je i nadále zákazníkům poskytovat spotřebiče s nízkou spotřebou. O minimalizaci uhlíkové zátěže usiluje nejen u samotných spotřebičů, ale také při veškeré své činnosti od výroby počínaje až po logistiku a nakládání s odpady. Cílem Remosky je v horizontu 5 let dosáhnout uhlíkové neutrality.
Milena Grenfell-Baines alias Lady Remoska se postarala o popularizaci Remosky v zahraničí. Stojí za ní velmi silný příběh, kdy byla jako jedno z posledních dětí, zacháráněna Nicholasem Wintonem před nacistickou genocidou.
Když Lady Remoska zjistila, že v Anglii nikdo Remosku nezná, domluvila se přímo s českým výrobcem a představila ji britskému trhu. V současnosti je Remoska na britských ostrovech velmi populární a prodalo se už několik desítek tisíc kusů. Darem ji obdržel dokonce i současný král.
Vybrané peníze společnost využije k předfinancování již schválené dotace na nákup technologií. Ta bude společnosti zaplacena po dokončení projektu.
Pokud se investice nevybere za stanovený čas, bude prodloužena o dalších 7 dní. Po uplynutí této doby bude investice ukončena a společnost Remoska akceptuje vybranou částku. Investice tak bude s jistotou realizována.